Ние подпомагаме компаниите в адаптиране на счетоводните им практики към стандартните изисквания на ERP системите. След хармонизиране на българското счетоводно и данъчно законодателство с международните стандарти ние съдействаме при реорганизацията на счетоводните сметки за целите на внедряване на ERP системи. Нашите услуги включват:
- Обучение и методическа помощ: прилагане на принципите на генериране на финансовите и управленски отчети, стандартно предлагани от ERP системите.
- Индивидуален сметкоплан: съдействие при дефиниране на индивидуалния сметкоплан на база на тези принципи.
- Групов сметкоплан: съдействие при дефиниране на групов сметкоплан за целите на изготвяне на консолидирани отчети.
- Счетоводни и финансови контроли: внедряване на нови счетоводни и финансови контроли и обучение на потребителите за прилагането им.
- Промени при документооборота: специфициране и внедряване на промените в документооборота при използване на интегрирани системи.
- Настройка на интерфейси: дефиниране на интерфейси с други системи.
- Използване на стандартна себестойност: съдействие за внедряване на стандартна себестойност, включително обучение на специалистите от финансовата функция.
Предварителната подготовка на изискванията към системата и обучението на Вашия екип са изключително важни за крайния успех на проекта и са сред нашите най-големи приноси и преимущества.