- Наемане и назначаване на персонала от БДО АФА като дружество-работодател и фирмата клиент като дружество-ползвател – изготвяне, регистрация пред местните данъчни власти, сключване, промяна и прекратяване на трудови договори
- Администриране на персонала – обработка на всякакъв вид документи и администриране на всички процеси, свързани с работата на служителите
- Цялостно обработване на месечните възнаграждения на наетите служители - изчисляване и изплащане на месечни възнаграждения, бонуси, социални придобивки и удръжки на служителите
- Контакти с държавни институции във връзка с наетите по трудови правоотношения
- Изготвяне на регулярни справки и отчети към клиента
- Професионално и коректно отношение, както към клиента, така и към наетите служители
- Консултации за алтернативи за наемане и освобождаване на персонал съгласно българското законодателство